خرید تابلو بوم نقاشی اکریلیک ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات تابلو بوم نقاشی باکیفیتفروش تابلو بوم نقاشی درجه یک بزرگ

تابلو بوم نقاشی و تابلو دکوراتیو یکی از اولین و محبوب ترین تابلو های هنری دیواری می باشد. این نوع تابلو با وجود رنگ های خاص و بافت منحصر به فردی که دارد، زیبایی هنری دارد. حال اگر شما هم قصد خرید تابلو بوم نقاشی ارزان را دارید بهتر است اقدام به سفارش عمده محصول کنید.

مشخصات تابلو بوم نقاشی باکیفیت

مشخصات تابلو بوم نقاشی باکیفیت یکی از محصولات هنری زیبا و چشمگیر که می تواند به فضای دکوراسیون منزل چهره متفاوت و خاص ببخشد، تابلو های بوم نقاشی است.
این نوع تابلو قلم زنی برجسته که در حال حاضر در انواع مختلف موجود می باشد نگاه افراد زیادی را به خود جلب می کند. در خصوص مهمترین مشخصات تابلو بوم نقاشی، می‌ توان به اجزای مختلف آن که شامل قاب، پارچه بوم و منگنه می‌ شود اشاره نمود .

کلاف این تابلوها باید از جنس چوب طبیعی بوده که معمولاً چوب روسی برای این امر مناسب تر بوده زیرا قیمت ارزان تری داشته و وزن آن سبک تر می باشد.
پارچه بوم نیز از جنس کنواس می باشد که در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود بوده و از لحاظ شکل نیز در حالت های مات و نیمه مات به فروش می رسد. نوع طبیعی این پارچه برای نقاشی اکریلیک و رنگ روغن استفاده شده و زیبایی منحصر به فردی به تابلو می‌ دهد.

پارچه کنواس مصنوعی که ارزانتر است از جهت شکل تفاوت خاصی با نوع طبیعی آن ندارد اما کنواس طبیعی قابل تمیز کردن است و با برخورد با آب آسیبی به آن وارد نمی شود.
پس از اینکه نوع پارچه بوم انتخاب شد این پارچه با استفاده از منگنه زن بادی، به کلاف چوبی متصل می‌ گردد.

فروش تابلو بوم نقاشی درجه یک بزرگ

فروش تابلو بوم نقاشی درجه یک بزرگ با توجه به این که تابلو بوم نقاشی نسبت به تابلو شاسی سبک تر بوده و از طرفی مقاومت بیشتری دارد طبیعتا در حال حاضر شاهد رونق خرید و فروش محصول هستیم.

حال لازم است بدانید که این نوع تابلو در سایز های بزرگ و کوچک به فروش رسیده که طبیعتا شما قبل از خرید محصول باید ویزگی های نوع درجه یک محصول را مد نظر قرار بدهید.
هنگامی که شما قصد تهیه تابلو بوم نقاشی بزرگ را دارید طبیعتا باید هزینه بیشتری از نوع کوچک آن پرداخت کنید که از این رو لازم است حتما کیفیت محصول را مورد بررسی قرار دهید.

علاوه بر آن چه بیان شد باید بدانید فروش تابلو بوم نقاشی به صورت عمده و مستقیم این امکان را به وجود آورده که خریداران بتوانند بعد از سفارش کالا، در سریع ترین زمان ممکن در سراسر کشور این تابلو را تحویل بگیرند.