خرید تابلو نقاشی دکوراتیو برجسته مدرن زیبا

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع تکنیک برجسته سازی تابلو نقاشیقیمت انواع تابلو نقاشی برجسته مدرن شیک

تابلو نقاشی برجسته مدرن و تابلو گلدوزی با دست را می توانید به صورت مستقیم از سایت ما خریداری نمایید. این نوع تابلوها مشتریان خاص خود را دارند. طرح های جذاب آن نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. در سایت می توانید طرح های مدرن، زیبا و برجسته آن را با یک جستجوی ساده بیابید و از بین آنها با توجه به سلیقه خود یک یا چند تابلو را انتخاب و سفارش دهید. این نوع تابلوها در دکوراسیون های مدرن امروزی جایگاه ویژه ای دارند.
خرید تابلو نقاشی دکوراتیو برجسته مدرن زیبا

آشنایی با انواع تکنیک برجسته سازی تابلو نقاشی

آشنایی با انواع تکنیک برجسته سازی تابلو نقاشی

در طراحی تابلوهای نقاشی و تابلو گلدوزی شده از تکنیک های مختلفی برای برجسته سازی استفاده می شود. از جمله این تکنیک ها می توان به نقاشی برجسته با گچ، چوب، خمیر، یونولیت و آکریلیک اشاره نمود. نقش های موجود بر روی این نوع از تابلوها در واقع ادامه همان نقش برجسته هایی است که به روش های سنتی کشیده می شد. امروزه این طرح ها علاوه بر طرح های مدرن به صورت طرح های انتزاعی هم کشیده می شوند.

برای پیاده سازی انواع تکنیک به یک سری لوازم نیاز است که از جمله آنها می توان به کاردک پلاستیکی، پالت رنگ، قلم مو، بوم نقاشی، چسب ورق و تکسچر اشاره نمود. با توجه به نوع طرحی که برای ترسیم انتخاب می شود، این ابزارها متغیر می باشد. در اجرای تکنیک های برجسته سازی هیچگونه محدودیتی در طراحی و اجرا وجود ندارد و می توان به کمک طیف وسیعی از ابزار و روش ها، آنها را پیاده سازی نمود.

این تکنیک ها زیبایی ظاهری تابلو را چند برابر کرده و با ایجاد تنوع سبب می شود مشتریان با هر سلیقه ای از آن استقبال کنند. برجسته سازی تابلوها امروزه به فروش بیشتر آنها انجامیده است چرا که زیبایی تابلو به گونه ای است که طرح را کاملا طبیعی جلوه می دهد و این می تواند برای روح بخشیدن به خانه های امروزی مثمر ثمر باشد.

قیمت انواع تابلو نقاشی برجسته مدرن شیک

قیمت انواع تابلو نقاشی برجسته مدرن شیک

قیمت تابلو نقاشی برجسته مدرن را می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت ما مشاهده کنید. تابلو نقاشی شیک با زیباترین طرح ها برای فروش عرضه شده است و خریدار می تواند با توجه به سلیقه خود با مراجعه به سایت و جستجو، طرح مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش نماید. از آنجا که انواع تابلوهای برجسته به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می گردد، قیمت تمام شده آنها برای خریداران بسیار مناسبتر از قیمت بازار آزاد است.

البته این نکته را نباید از نظر دور داشت که قیمت این نوع تابلوها با توجه به طرح، رنگ، ابزار به کار رفته و سایز تابلو متفاوت خواهد بود. به همین دلیل بهتر است قبل از نهایی کردن خرید، قیمت روز محصول را به دست آورید.