خرید تابلو نقاشی مدرن تزیینی لوکس پذیرایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چند نکته مفید انتخاب تابلو نقاشی دکوراسیونصادرات انواع تابلو نقاشی ایرانی لوکس

امروزه از تابلو معرق کاری چوب نقاشی لوکس و مدرن در انواع دکوراسیون منزل و دفتر به وفور استفاده می شود، این تابلو ها با توجه به فضایی که قرار است قرار بگیرند طراحی و خریداری می شوند بطور مثال تابلویی که قرار است در پذیرایی استفاده شود طرح و نقشه متفاوتی با تابلویی که در یک دفتر اداری و یا مطب پزشک استفاده می شود، دارد. در انتخاب تابلو نقاشی ایرانی باید به نکاتی توجه نمود که در ادامه آن ها را برای شما بیان می نماییم پس تا انتها با ما همراه باشید.خرید تابلو نقاشی مدرن تزیینی لوکس پذیرایی

چند نکته مفید انتخاب تابلو نقاشی دکوراسیون

چند نکته مفید انتخاب تابلو نقاشی دکوراسیون انتخاب تابلو نگارگری نقاشی باید متناسب با دکوراسیون فضا انتخاب بشود و برای رعایت این تناسب باید به نکات زیر توجه نمود:

  • برای فضاهای رسمی باید تابلو هایی را انتخاب کرد که بر محور یک شکل مشخص و خاص شکل گرفته باشند و بسیار ساده و خلوت باشند، برای این فضا ها نباید هیچگاه از تابلو هایی با رنگ های مختلف و شلوغ استفاده نمود.
  • برای فضایی با دکوراسیون فانتزی می توان از تابلو های رنگی و شاد استفاده کرد و یا حتی می توان از نقاشی هایی که تصاویر مبهم و ویژه ای دارند برای برقرار کردن هارمونی خاص در دکور استفاده نمود.
  •  برای منازلی که بر پایه دکور تجملاتی و شاهانه شکل گرفته اند باید از تابلو هایی که تصویر منظره هستند خواه منظره طبیعت باشد و خواه تصویر و نمایی از یک کاخ و افراد درون آن باشد، این تابلو ها حتما باید در قاب هایی همرنگ با مبلمان و دکور قرار بگیرند تا بتوانند تناسب را در فضا ایجاد نمایند.
  • برای اتاق های کودک بهتر است از تابلوهایی که رنگ شاد و تصاویر کودکانه و عروسکی دارند استفاده گردد تا هم باعث افزایش روحیه کودک شده و هم با دکور اتاق کودک ست باشد.

نکته ای که لازم دانستیم بطور جداگانه و خصوصی آن را بیان کنیم این می باشد که تابلو ها در سایز های مختلفی وجود دارند که بهتر است در هنگام انتخاب سایز آن ها به فضا و دیواری که قرار است در آن نقطه قرار بگیرند توجه شود چراکه این تابلو ها باید بگونه ای باشند که اطراف آن ها تا شعاع حداقل نیم متری فضای خالی باشد تا بتوانند خود را بخوبی جلوه بدهند، پس حتما به این نکته توجه نمایید.

صادرات انواع تابلو نقاشی ایرانی لوکس

صادرات انواع تابلو نقاشی ایرانی لوکس تابلو های ایرانی در جهان از معروفیت بسیار زیادی دارند و افراد زیادی هستند که شیفته و علاقمند به هنر های ایرانی بخصوص تابلو های نقاشی آن می باشند، این امر موجب شده تا آمار صادرات تابلو نقاشی لوکس از ایران بسیار بالا باشد و افراد زیادی در این زمینه فعالیت داشته باشند و همه این افراد از هنرمند تا تاجر آن ها بتوانند از این بازار سود های زیادی بدست بیاورند.