فروش انواع تابلوهای نقاشی آبستره مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

از تکنیک نقاشی آبستره چه می دانید؟قیمت تابلوهای نقاشی آبستره دریا

امروزه، میزان فروش آنلاین انواع تابلوهای آبستره مدرن و تابلو گلدوزی شده، به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است تا نیاز متقاضیان آن به بهترین نحو ممکن برطرف شود. این تابلو ها دارای طرح و مدل های گوناگونی می باشند و با استفاده از جدید ترین تکنیک ها طراحی شده اند؛ در واقع به حدی زیبا و ظریف هستند که نظر هر فردی را به خود جلب می کنند.

فروش انواع تابلوهای نقاشی آبستره مدرن

از تکنیک نقاشی آبستره چه می دانید؟

از تکنیک نقاشی آبستره چه می دانید؟ ما در این مطلب قصد داریم، برخی تکنیک های جزئی نقاشی آبستره و تابلو گلدوزی با دست را برای شما عزیزان شرح دهیم تا میزان آگاهی تان در این زمینه، بالا تر رود و اطلاعات لازم را به دست آورید پس لطفا تا انتهای کلام با ما همراه باشید به امید آن که مفید و موثر واقع گردد و بتوانید پاسخ مناسبی را برای تمامی سوالات خود از درون آن استخراج نمایید.

برای ایجاد این نقاشی ها از وسایلی مانند کاردک، قلمو، چاقو، تخته، ورق های مخصوص و چوب بستنی استفاده می شود و به همراه آن ها، طرح های متنوع را با به کارگیری رنگ های روغنی، آکریلیک و رزینی خلق و ابداع می نمایند.

برای ایجاد آبستره با افکت های اپوکسی و ایجاد طرح با دمیدن، در ابتدا، رنگ های مورد نظر را به نسبت های دقیق با همدیگر مخلوط می نمایند و با استفاده از قطره چکان در ظرفی پر از آب می چکانند.

سپس برگ های پلاستیکی را بر روی رنگ قرار می دهند و با استفاده از چاقو و چوب بستنی، به آن ها نقش و نگار می بخشند و آن قدر این اعمال را تکرار می نمایند تا به شکل دلخواه دسترسی پیدا کنند.

در نهایت،ورق های مورد نظر را بر روی طرح می غلتانند تا کاملا بر روی آن حک شود؛ سپس بعد از چندین ساعت، با قلمو شروع به ظریف کاری های آبستره می نمایند.

این نقاشی ها نیاز به مهارت، سرعت عمل و دقت کاری بسیار بالایی دارند به همین دلیل، فقط افراد کمی از عهده ی کشیدن آن بر می آیند.

قیمت تابلوهای نقاشی آبستره دریا

قیمت تابلوهای نقاشی آبستره دریا قیمت تابلوهای آبستره دریا تابع شرایط و عوامل متعددی است که از جمله ی آن ها می توان به نوع طرح، میزان رنگ، شکل قاب گیری و… اشاره نمود اما به نسبت دیگر محصولات مشابه موجود در بازار، تقریبا نرخ بالا تری دارند.

در صورتی که تمایل به استعلام و یا آگاهی از جدید ترین و به روز ترین قیمت های در نظر گرفته شده برای نقاشی های مذکور را داشتید، می توانید به صورت آنلاین به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه فرمایید و از آن ها دیدن کنید.