فروش انواع تابلو بوم کنواس چند تکه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع تابلو بومقیمت تابلو بوم نقاشی چاپی

در گالری‌ها و مراکز عرضه محصولات هنری فروش انواع تابلو قلم زنی مسی بوم کنواس چند تکه صورت می پذیرد و افرادی که تمایل به خرید این تابلوها دارند می‌توانند با مراجعه حضوری به این مراکز و یا با مراجعه به وب سایت آنها این محصول را خریداری نمایند.

فروش انواع تابلو بوم کنواس چند تکه

آشنایی با انواع تابلو بوم

آشنایی با انواع تابلو بومتابلو قلم زنی گل و مرغ های بوم جزو محبوب ترین تابلوهایی هستند که افراد برای تزیین منازل و محل کارشان از آنها استفاده می کنند. انواع مختلفی از بوم در بازار وجود دارد که طراحان و نقاشان جهت کشیدن نقاشی و درست کردن تابلو از این بوم ها استفاده می کنند.

جنس مواد استفاده شده در هر یک از این بوم ها متفاوت است و به تناسب جنس مورد استفاده، زیبایی هر یک از این تابلوها که به چشم می‌خورد نیز تفاوت بسیاری دارند.

تابلوهای بومی دارای کلاف چوبی می باشند که این کلاف یک چوب صیقل داده شده است که دارای یک سطح صاف می باشد. این چهارچوب عموما از چوب طبیعی مانند چوب روس و نراد میباشد. نکته ای که در رابطه با این نوع چوب ها وجود دارد این است که این چوب ها که برای کلاف تابلوها مورد استفاده قرار می گیرند نسبت به تغییرات دمایی انبساط و انقباض پیدا نمی‌کنند.

همچنین یک نکته مهم در رابطه با کلاف چوبی وجود دارد و آن این است که این کلاف حتماً می بایست کاملا خشک شده باشد. چرا که اگر در ساخت این کلاف چوب خیس استفاده شود پس از مدتی ممکن است کلاف کج شود و یا پارچه روی آن شل گردد و نهایتاً تابلوی شما دچار مشکل گردد.

پارچه ای که برای انواع مختلف تابلو مورد استفاده قرار می گیرد نیز متفاوت می باشد. ولی در نوع مرغوب و عالی آن از پارچه کنواس استفاده می‌شود. این پارچه در دو نوع طبیعی و مصنوعی در بازار وجود دارد که نوع طبیعی آن جهت نقاشی های رنگ روغن و اکریلیک و همچنین تابلو نقاشی چاپی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع نسبت به نوع مصنوعی دارای قیمت بیشتری می باشد ولی به دلیل کیفیت بالای آن از این نوع پارچه استقبال بسیار زیادی می شود.

قیمت تابلو بوم نقاشی چاپی

قیمت تابلو بوم نقاشی چاپی انواع تابلو بوم نقاشی دارای قیمت های متفاوتی می باشند. دلیل این تفاوت قیمت به چند مورد برمی‌گردد که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم :

مورد اولی که موجب تمایز در قیمت این تابلوها با یکدیگر می شود تفاوت در تکه های آنها با یکدیگر می باشد.  مثلاً تابلوی دو تکه دارای قیمت متفاوتی با تابلوی ۳ تکه است. همچنین هر یک از این تکه ها دارای ابعاد مختلفی هستند که این مورد نیز بر قیمت نهایی تابلو تاثیر بسیار زیادی دارد.

نوع بوم و طرح تابلو نیز از دیگر مواردی هستند که موجب تفاوت در قیمت این نوع تابلوها می شوند.