فروش انواع تابلو نقاشی دکوراتیو اکریلیک در دبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع سبک های تابلو نقاشیصادرات تابلو نقاشی چاپی کلاسیک

تابلو قلم زنی، یکی از اثرهای بسیار تاثیر گذاری هستند که نمای زیبایی را به اماکن می دهند. افراد زیادی هستند که همواره به دنبال تابلوهای دکوراتیو برای اماکن خود می گردنند.

در واقع فروش تابلو نقاشی، در حال حاضر بسیار زیاد و در اکثر نقاط کشور است.

فروش انواع تابلو نقاشی دکوراتیو اکریلیک در دبی

کاربرد انواع سبک های تابلو نقاشی

در حال حاضر سبک های بسیار زیادی وجود دارد، و نقاشان بسیاری بر روی این سبک ها کار می کنند. از جمله سبک های موجود در این قرن می توانیم به مواردی مثل: رئالیسم یا واقع گرایی، امپرسیونیسم یا برداشت گرایی، پست امپرسیونیسم، نئو امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم انتزاعی، کوبیسم یا حجم گری، فوتوریسم، ورتیسیسم و رومانتیسیسم اشاره کنیم. در واقع هرکدام از این سبک های نقاشی می تواند در جایگاه خاصی استفاده شود و به آن فضا حس و حال دیگری دهد.

امروزه نقاشی های در سبک رئالیسم، بسیار زیاد شده و طرفداران بسیار زیادی را هم به خود جذب کرده است. سبک رئالیسم در نقاشی که بـه معنی گرایش به واقعیت و حقیقت نگری است، اشیاء را به گونه ای ترسیم می کنند که همانگونه هستند و زشت را زشت نشان می دهند و زیبا را زیبا. سبک نقاشی رئالیسم نقطه مقابل سبک رومانتیک قرار دارد. از این مدل سبک ها می توان در مکان های بسیاری استفاده کرد و نمی توان این مدل نقاشی را محدود به جای خاصی کرد.

افراد زیادی هستند که دوست دارند در محیط زندگی و یا کار خود از یک محصول دست ساز بهره ببرند، بنابراین همواره به دنبال نقاشی های دست ساز می گردند که در طرح ها و رنگ های بسیار زیادی ساخته شده اند. پس چون یک کار دستی است، قیمت آن هم به طبع باید بالا باشد.

تابلو قلم زنی روی مس، با حس و حال هنری و در سبک های مختلف وجود دارند که هر فردی متناسب با شرکت، مطب و یا منزل خود می تواند آن را تهیه کند. تابلوهای نقاشی به شدت در دکوراسیون منزل تاثیر گذار است و در نگاه اول جلب توجه می کند.

اما نباید هر تابلویی را در هر جایی استفاده کرد؛ رنگ هایی که در تابلو نقاشی به کار می رود باید با رنگ دکور منزل تان هارمونی داشته باشد و سعی کنید طرحی انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون تان هماهنگ باشد.

پرطرفدارترین تابلوهای نقاشی برای دکوراسیون منزل، تابلوهایی با طرح گل هستند که شادابی و حس خوبی به فضای منزل می دهند.

صادرات تابلو نقاشی چاپی کلاسیک

تابلو نقاشی چاپی، می تواند طرحی از یک گل و یا افراد باشد که به زیبایی خلق شده است. فروش تابلو نقاشی چاپی بسیار پررونق است و افراد زیادی را این مدل از نقاشی ها به خود جذب کرده است.

صادرات تابلو نقاشی، بسیار زیاد است و بسیاری از کشورها از ایران این محصولات را تهیه می کنند. این محصولات ایرانی، در سبک های بسیار زیبایی خلق شده اند که همواره افراد بسیار زیادی را به خودشان جذب می کند.

زهره صمدبین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *